Μια επιλογή από εργασίες μου που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των πανεπιστημιακών μου σπουδών, προπτυχιακών και μεταπτυχιακών.
Επιτρέπεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή του περιεχομένου των εργασιών με την αντίστοιχη βιβλιογραφική αναφορά/παραπομπή στην πηγή.
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ (ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ)
1. ΘΕΜΑ: “Αριστόξενος ο Ταραντίνος: Η ζωή και το έργο του Έλληνα θεωρητικού της μουσικής-Τα αρμονικά στοιχεία”
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στη Μουσικολογία
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε. Νίκα-Σαμψών
ΕΞΑΜΗΝΟ:1o
2. ΘΕΜΑ: “Η μουσική της Αργεντινής: μουσική παράδοση διάφορων φυλών, χοροί, tango, μουσικά όργανα”
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στην Εθνομουσικολογία και Μουσική Λαογραφία
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Ι. Καϊμάκης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
ΕΘΝΟΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.pdf
3. ΘΕΜΑ: “Μουσική σκέψη: νοητική αναπαράσταση κατά τη μουσική ακρόαση. Η κλασική μουσική ως ερέθισμα στις σκέψεις, στις ιδέες, στα συναισθήματα”
ΜΑΘΗΜΑ: Μουσική Ψυχολογία
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε. Λαπιδάκη
ΕΞΑΜΗΝΟ: 3ο
ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
4. ΘΕΜΑ: “Θεώρηση και εφαρμογή των υπολογιστικών μοντέλων/προτύπων των Tenney-Polansky και Lerdahl-Jackendoff στην κατάτμηση μελωδικής επιφάνειας”
ΜΑΘΗΜΑ: Γνωστικά και υπολογιστικά μοντέλα στη μουσική
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Α. Καμπουρόπουλος
ΕΞΑΜΗΝΟ: 3ο
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ-ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ-ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
5. ΘΕΜΑ: “Δημήτρης Φάμπας: η ζωή και το έργο του-ανάλυση του έργου Ελληνικός Χορός Νο. 3 (Σούστα)”
ΜΑΘΗΜΑ: Νεοελληνική Μουσική
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Ι. Καϊμάκης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 4ο
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
6. ΘΕΜΑ: “Κριτική περίληψη-μελέτη στο άρθρο του Richard Taruskin: M.I.Glinka and the state”
ΜΑΘΗΜΑ: Ειδικοί Τομείς Νεοελληνικής Μουσικής: Ελληνική Εθνική Σχολή-ελληνικές & διεθνείς τάσεις στη μουσική του 19ου και 20ου αιώνα.
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. Γιάννου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 8o
ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ-ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ-ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
7. ΘΕΜΑ: “Προβλήματα και αποθαρρυντικά στοιχεία ενάντια στο κοινό της κλασικής μουσικής σε διάφορα επίπεδα του πολιτισμού και της κοινωνίας στην εποχή μας”
ΜΑΘΗΜΑ: Πολιτιστική πολιτική και διοίκηση
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Μ. Μπελίδου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 8ο
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
8. ΘΕΜΑ: “Heitor Villa-Lobos: η ζωή και το έργο του και ειδικότερα τα Πέντε Πρελούδια για σόλο κιθάρα”
ΜΑΘΗΜΑ: Διπλωματική εργασία πτυχίου
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δ. Γιάννου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 10o & 11o
https://sophia.mus.auth.gr/xmlui/handle/123456789/1564
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Ι)
1. ΘΕΜΑ: “Εθνογραφική παρατήρηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Πρόταση για αναμόρφωση”
ΜΑΘΗΜΑ:Ο ρόλος της συνεργατικής μάθησης και η διαχείριση προβλημάτων της σχολικής τάξης
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. Γερμανός
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ.pdf
2. ΘΕΜΑ: “Η συναισθηματική αγωγή του παιδιού. Ο ρόλος των γονέων”
ΜΑΘΗΜΑ: Συμβουλευτική – Υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Κ. Βουγιούκας
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
3. ΘΕΜΑ: “Ανάλυση περίπτωσης ψυχοπαθολογίας”
ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχοπαθολογία
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Κ. Χριστιανόπουλος
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
4. ΘΕΜΑ: “Κρίσιμα ζητήματα που καθορίζουν την ποιότητα της παραγόμενης μάθησης και της κοινωνικής ένταξης των μαθητών με αναπηρίες και των μαθητών από γλωσσικές μειονότητες”
ΜΑΘΗΜΑ:Επιστημολογία της διαφορετικότητας και της ετερότητας
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Ν. Τερζής, Γ. Μπάρμπας & ομάδα διδασκόντων
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
5. ΘΕΜΑ: “Η αδυναμία σύνδεσης ψυχολογικής έρευνας και παιδαγωγικής πρακτικής: βασικά εμπόδια και πρόταση ενός κώδικα επικοινωνίας μέσα από ένα σχέδιο διδασκαλίας”
ΜΑΘΗΜΑ:Σχέση ψυχολογικής έρευνας και παιδαγωγικής για παιδιά με ειδικές ανάγκες
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Μ. Τζουριάδου, Ε. Γωνίδα & Κ. Βουγιούκας
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΣΧΕΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΣΧΕΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.pdf
6. ΘΕΜΑ: “Αξιολόγηση της πορείας ένταξης τεσσάρων μαθητών που φοιτούν σε τμήμα ένταξης δημοτικού σχολείου”
ΜΑΘΗΜΑ: Επιστημολογία της ειδικής αγωγής
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. Μπάρμπας
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
7. ΘΕΜΑ: “Η χρήση του slang ιδιώματος όπως σκιαγραφείται μέσα από την ιστοσελίδα </slang.gr> σε αγόρια και κορίτσια στην εφηβική ηλικία (12 – 18 ετών) και η διαφοροποίηση του ανάλογα με το φύλο”
ΜΑΘΗΜΑ: Κοινωνιογλωσσολογία
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Ρ. Τσοκαλίδου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ.pdf
8. ΘΕΜΑ: “Αξιολόγηση μαθητή με νοητική καθυστέρηση με έμφαση στις κοινωνικές του δεξιότητες. Πρόταση για στοχοθεσία και ορισμός προτεραιοτήτων”
ΜΑΘΗΜΑ: Εναλλακτικά προγράμματα για μαθητές με νοητική καθυστέρηση
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. Μπάρμπας & Μ. Τζουριάδου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 3ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.pdf
9. ΘΕΜΑ: “Πρόγραμμα παιδαγωγικής παρέμβασης σε μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες”
ΜΑΘΗΜΑ: Εξειδικευμένα προγράμματα μεθόδων και στρατηγικών για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Μ. Τζουριάδου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 3ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.pdf
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΙΙ)
1. ΘΕΜΑ: “Το ψηφιακό χάσμα (digital divide) στη χρήση του Διαδικτύου: Η μεθοδολογική προσέγγιση δύο εμπειρικών ερευνών”
ΜΑΘΗΜΑ: Μεθοδολογία έρευνας Ι
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Α. Γαρδικιώτης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
2. ΘΕΜΑ: “Η έννοια του ευρωπαϊκού έργου, η ρύθμιση των ‘ποσοστώσεων’ κατά την Οδηγία 89/552/ΕΕC και η εφαρμογή της στην πράξη: η υπόθεση Paul Denuit”
ΜΑΘΗΜΑ:Επικοινωνιακή πολιτική και πολιτισμός
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Έ. Δεληγιάννη
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.pdf
3. ΘΕΜΑ: ““With music is born power and its opposite: subversion.” Ο διττός πολιτικοκοινωνικός και επικοινωνιακός ρόλος της μουσικής: εργαλείο της εξουσίας ή όχημα αντιπολιτευτικής δράσης;”
ΜΑΘΗΜΑ: Επικοινωνία, κοινωνία και πολιτισμός
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. Πασχαλίδης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 1ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.pdf
ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.pdf
4. ΘΕΜΑ: “Οι ψυχολογικές λειτουργίες της μουσικής στα media και οι επιδράσεις της στο γνωστικό, το θυμικό και το ψυχοκοινωνικό πεδίο: Μια γενική βιβλιογραφική επισκόπηση”
ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία των μέσων
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Α. Γαρδικιώτης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
5. ΘΕΜΑ: “Συμφωνική ορχήστρα και οργανισμοί κλασικής μουσικής: πολιτιστική διοίκηση και διαχείριση και στρατηγικές προσέλκυσης κοινού. Μια βιβλιογραφική έρευνα”
ΜΑΘΗΜΑ: Οργάνωση & διοίκηση πολιτιστικών και μη-κερδοσκοπικών οργανισμών
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. Τσουρβάκας
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
ΕΞΩΦΥΛΛΟ & ΕΡΓΑΣΙΑ: CULTURAL MANAGEMENT.pdf
6. ΘΕΜΑ: “Σημειολογία της μουσικής: γενική βιβλιογραφική επισκόπηση”
ΜΑΘΗΜΑ: Σημειολογία της εικόνας
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Χ. Σβαλίγκου
ΕΞΑΜΗΝΟ: 2ο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.pdf
7. ΘΕΜΑ: “Γενική επισκόπηση των Ψηφιακών Μουσικών Βιβλιοθηκών στο διεθνή χώρο. Η μοναδική ελληνική περίπτωση: το μουσικό ψηφιακό αποθετήριο της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος “Λίλιαν Βουδούρη” στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών”
ΜΑΘΗΜΑ: Νέες Τεχνολογίες & Πολιτιστικοί Οργανισμοί
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Α. Βέγλης, Γ. Καλλίρης, Α. Μπαλτζής
ΕΞΑΜΗΝΟ: 3ο
8. ΘΕΜΑ: “To peer or not to peer? Μουσική δημιουργία, μουσική βιομηχανία και πειρατεία”
ΜΑΘΗΜΑ: Επικοινωνιακή Πολιτική & Πολιτισμός ΙΙ (Νέα Μέσα & Πνευματικά Δικαιώματα)
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε. Δεληγιάννη
ΕΞΑΜΗΝΟ: 30
9. ΘΕΜΑ: “Ηχοτοπία του Ευρωπαϊκού Εθνικισμού: Μουσική και εθνοπλασία από τη Ρωσία ως την Ελλάδα και από την Αγγλία ως τη Γερμανία »
ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές και μοντέλα πολιτισμικής πολιτικής
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. Πασχαλίδης
ΕΞΑΜΗΝΟ: 30